Előadók: Baranyai Örs (Follow Marketing) & Tál Dávid (TechOffice) Igazán nagy sikereket akkor tudunk elérni, ha mindig pontosan azt adjuk az ügyfeleinknek, amit kérnek tőlünk!
Folytatódik a márkaépítés mini-sorozatunk. Mester Tomi interjúvolja Vitvera Gábort (Vitit) a DODO brand-ről és annak az építéséről. Íme, a hangos és a videós formátum (a
Elaőadó: Matykó Noémi Kíváncsi vagy, hogyan láthatsz rá külső szemmel a saját rendszeredre? Akkor gyere, és nézd meg Matykó Noémi kurzus záró felvételét, amiben a
Ez az a rész, amit nem lehet kihagyni. Nem kell óriási költségvetés, de következetes, jól strukturált terjesztés nélkül a podcast nem fog növekedni. Az alábbi
A negyedik alkalom fő témája a fókusszal kapcsolatos elakadások voltak. Megbeszéltük, hogy: – könnyü elveszni az izgalmas, de nem létfontosságú dolgokban,– ha nincs elég bevétel
Hangoskönyv verzió (felolvassa Mester Tomi): E-book verzió (letölthető .epub verzió): (Töltsd le, majd töltsd fel az e-könyv olvasódra, ha ilyen formátumban szeretnél olvasni.) Az eredeti
A podcast kiváló tartalom, de önmagában gyakran „szétesik” a platformok között: Spotify, Apple Podcasts, YouTube, LinkedIn, Instagram – és a hallgató könnyen elveszik. A hírlevél